Dalit

Gyors vacsi, tonhalsaláta

2007. szeptember 29. 16:22 - Dalit

Nagyon szeretem ezt a könnyű salátát, de azért a nagyon drága tonhalkonzervet sajnálom egy hétköznapi vacsorához.
Tegnap a boltban viszont találtunk egy viszonylag olcsó tonhalkonzervet, amiből rögtön több darabot is feltankoltam. Vettem hozzá egy csomag mozarellát és paradicsomot is.
A saláta elkészítése max. 10 perc, nem árt ha áll egy kicsit, de ha nem, az sem nagy baj.


Tonhalsaláta

Egy doboz tonhal saját levében
egy csomag mozarella
3 db paradicsom

bors
bazsalikom

Felkockáztam a paradicsomot, mozarellát, és összekevertem egy tálban a tonhallal. Megszórtam bazsalikommal, és frissen sütött bagettel tálaltam. Ez az elősütött kis bagett is nagy kedvencem, 10 perc kell neki a sütőben, addig állt pont a saláta is. Könnyű, friss, és még laktató is egy vacsorához.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr67180681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása