Dalit

Brunch

2007. október 02. 17:00 - Dalit

Ez a reggeli, vagy ebéd, illetve a kettő között a VKF IX. melléktermékeként jött létre.
Régebben olvastam a Brunch létezéséről Amerikában, de lehet hogy máshol is.
Én is a rendszeresen nem reggelizők táborát bővítem, de most vasárnap Páromnak el kellett mennie dél körül, így tudtam hogy az ebéd kimarad, maximum a családom által ucsorának, az uzsonna és a vacsora társításából keletkezett étkezés lesz. Így aztán későn kelőkhöz illően brunchot tálaltam, ami a breakfast és  a lunch gyermeke. 10-11 óra tájban már én is képes vagyok valami normálisat enni.
Viszont az előző napi májgombóc után maradt egy fél csomag csirkemájam, amivel kezdeni kellett valamit. Ezt az ételt általában vendégségekre csinálom, nagy sikerrel. Szerintem ez egy nagyon ismert sikeres étel, de mindig beválik.

Csirkemájak
Bacon

A csirkemájakat félbe vagy negyedbe vágom, mindegyiket begöngyölöm egy darab szalonnába, ha kell fogpiszkálóval megtűzöm, jénaiba tettem, és kb. 15 perc alatt megsütöttem. Fehér kenyér, vagy bagett a  legjobb hozzá.

Remek volt, és az édes uram is kibírta vele amíg a rendes ebédjéhez hozzá juthatott.
Szólj hozzá!
Címkék: máj vkf bacon

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr76183736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása