Dalit

Ausztrál almás süti

2008. április 03. 14:58 - Dalit

Ahhoz képest, hogy nem sütök édességet, most három hét alatt háromszor sikerült.

A receptet Melbourne-ben élő barátnőmtől kaptam. Hála és köszönet Samkónak.:)

Amilyen egyszerű, olyan nagyszerű



4 alma
5 tk fahéj
5 ek barnacukor

A tésztához

2 bögre cukor
1 bögre olaj
4 tojás
fél bögre narancslé
1 tk vaniliáscukor
3 bögre liszt egy sütőpor

Az almákat hámozás nélkül vékony szeletekre vágtam, és a fahéjas cukorral összekevertem, majd hagytam állni.

A tészta hozzávalóit összekevertem. Egy kisebb tepsit kibéleltem sütőpapírral. A tészta nagyobb részét beleöntöttem, majd szépen rárakosgattam az almát. A tészta  másik felével lefedtem, fakanállal elegyengettem és 180 fokos sütőben 1 órát sütöttem.
A recept mésfél órát írt, de nálam a tűpróba egy óránál már jó volt.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr36409694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása