Dalit

Április, az én hónapom

2008. május 03. 17:49 - Dalit

Nem is olyan régen, úgy egy hónapja kaptam a felkérést, hogy mit jelent nekem a tavasz.

Akkor éppen nagyon nagyon nem voltam tavaszi hangulatban, helyzetben. De azt írtam, hogy a tavasz a születésnapok szezonja nálunk.

Április idusa meg pont az én szülinapom. A blogomon most nem nagyon látszik, hogy ez az én hónapom, azt hiszem, mióta elkezdtem írni, még soha nem volt ekkora szünet.
Magyarázatom van rá, egész más dolgokkal voltam elfoglalva. Pedig azért főzőcskéztem, de inkább magamat ismételve, és nem nagy kedvem volt írni.
Azért most lassan majd jön néhány recept is.

Pont a születésnapomra kezdtek beérni a dolgaim, az előtte való hét még elég izgalmas és várakozó volt, de a végére minden szép és jó lett.

Találtam egy olyan állást, amire vágytam. 3 nap alatt sikerült autót szereznem, ami szintén a csodák egyike volt.

Hétfő óta dolgozom, vezetek, (amit 10 éve nem nagyon csináltam, de hát 40 km a munkahelyem a lakásomtól, tehát muszáj)

A munkahelyemről még annyit, hogy olyan gyönyörű környéken van, hogy minden reggel, amikor a gödöllői dombságon megyek keresztül, repes a szívem a harsogó zöldtől.

Pénteken az új állás és kocsi örömére életemben először elmentem a Corába. Hát nem mondom, hogy állandó hipermarket látogató leszek, nekem túl nagy, és túl sok időt vesz el, de néha érdemes meglátogatnom.

Ahogy beléptem, borkóstoló fogadott, illat után végül is két üveg bor mellett döntöttem, és nem tévedtem. Végre egy jó, magyar bor, ha nem is olcsón, de nem megfizetethetetlen áron.


Méltó kísérője volt a most hétvégi kajáknak, amik nem voltak ugyan nagyon nagyon ünnepiek, de azért mi ünnepeltünk.

Egészében megállapítottam, hogy nem olyan rossz kétszer 4 évesnek lenni:) Sőt újra rájöttem, hogy én negyvenesként érzem a legjobban magam a bőrömben. Kiváncsi is vagyok, hogy másnak mi a véleménye erről.

Mondjuk az utóbbi 2-3 hónapot kihagytam volna, de végül is kellett, hogy rávegyem magam a váltásra.

Ahhoz képest, hogy a cím április volt, ezt az egy szegény írást is csak most sikerült felraknom az oldalamról.

De mostantól azért egy kicsit aktívabb leszek, igérem.

2 komment
Címkék: bor locsifecsi

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr61452435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D. I. 2008.05.11. 18:50:13

Örülök a bejegyzésnek hiszen a Hölgynek a borokat jó magam ajánlottam:) továbbá az is örömömre szolgál ,hogy sikerült a vendégeket szép borokkal kínálnia.
Szeretném ha többet járna a Cora áruházakba mert továbbra is lesznek kóstolók és remélem, újabb csodálatos borokat ajánlhatok!

Dalit · http://dalit.blog.hu/ 2008.05.11. 21:32:03

Köszönöm a borokat is, meg a kedves szavakat.
A nagy hipermarketek nem a kedvenceim, de ha lesz még ilyen kostoló, akkor szívesen megyek.
Ajánlom a burgundi marhahús bejegyzésemet, amit kifejezetten az Ön által ajánlott vörösborhoz készítettem.
süti beállítások módosítása