Dalit

Sertéskaraj dubarry módra

2008. május 11. 19:16 - Dalit

Ifjúkorom egyik kedvenc étele volt. Váratlanul kaptam egy fél fej karfiolt, és újra eszembe jutott.


 

Sertéskaraj dubarry módra


4 szelet sertéskaraj
fél fej karfiol
3 dl tej
2 ek liszt plusz liszt a húshoz
1 ek vaj
só, bors, szerecsendió
olaj

A karajt kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, majd olajon.
A karfiolt rózsáira szedtem, és sós vízben félig megfőztem.

Elkészítettem a besamelmártást. A vajat megforrósítottam, a lisztet elkevertem benne pár percig. Először egy-két kanál tejet rakok bele, majd ahogy sürősödik, lassan keverés mellett belekeverem az összes tejet. Sózom, fehérborssal, szerecsendióval izesítem.
Egy kivajazott jénaiba leraktam a húst, rá a karfiolt, majd ez egészet bevontam a besamelmártással.
Előmelegített sütőben addig sütöttem, míg a teteje piros nem lett.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr65464075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása