Dalit

Sherrys hagymás csirkemáj

2009. január 09. 18:48 - Dalit

A sherry következő felhasználása:

Nagyon szép, szív nélküli májat találtam a boltban, úgyhogy vettem egy kg-t. Otthon elgondolkoztam, aztán minden igazi megfontolás nélkül összeraktam ezt ez ételt. De muszáj leírni, mert annyira jó lett.

A csirkemájakat félbe negyedébe vágtam. Beleraktam egy tálba, ráöntöttem annyi sherryt, (ha már úgyis volt itthon) hogy ellepje nagyjából, és kb. egy evőkanál olasz fagyasztott fűszerkeveréket. (kakukkfű, bazsalikom, rozmaringot, oregano) Ez az Spar nagy találmánya, egy kis doboz, amit a fagyasztóban kell tartani, és csak kiveszem, és szórok belőle, majd visszarakom a hűtőbe. Szerintem zseniális. Hagytam fél órát állni, vagy többet.

Felvágtam két nagy fej hagymát szeletekre, vagy szálakra, hogy kell ezt mondani. Olajat melegítettem, a hagymát rádobtam és addig sütöttem, amíg megpuhult, ekkor ráöntöttem a májat levével együtt, és addig sütöttem amíg kész nem lett. Gondolom a sherrytől, de hihetetlenül omlós, szaftos és ízes lett az egész. Egyszerűen rizzsel ettük.

 

Szólj hozzá!
Címkék: hagyma máj sherry

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr30863501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása