Dalit

Gorgonzolás csirkemell spagettivel (vagyis márványsajtos, csak nagyképű vagyok)

2009. július 16. 22:32 - Dalit

Régóta szemezek valami gorgonzolás mártással. Kapóra jött ráadásul Max felhívása, hogy könnyen gyorsat ételeket csináljunk. Miután az utóbbi időben szinte mindennap főzök, hogy másnap is tudjak magammal ebédet vinni, ezért ez az egyik fő szempont számomra.

Valójában nem gorgonzola, hanem nagyon kedvező árú francia márványsajtot vettem. Volt még otthon kb másfél dl maradék bio tejszín, egy harmadnyi pohár Cserpes joghurt, ezeket mind felhasználtam.

Egy csirkemell
fél csomag spagetti
kb 10 dkg márványsajt
másfél dl tejszín
egy dl joghurt
kevés vaj
zsálya
snidling

Feltettem forrni a vizet a spagettihez. Egy kis lábasban kevés vajat olvasztottam, beleöntöttem a tejszínt, a joghurtot, felmelegítettem, beleszórtam a sajtot, és addig kevergettem, míg elolvadt, ekkor beleszórtam a felaprított zsályát és snidlinget, hagytam egy kicsit összesürűsödni, és elzártam.
A csirkemellet szeletekre vágtam, sóztam, borsoztam, olajon kisütöttem.
Közben, mikor felfort a víz, beledobtam a spagettit. Amikor megfőtt, kevés olajba raktam egy serpenyőbe, a fele szószt ráöntöttem. A másik felét a szósznak a tányérra kitálalt csirkemellre öntöttem.

Az egész főzés pont annyi ideig tartott, mint a spagetti kifőzése, nagyjából 15 perc.

Két személyre elég vacsora lett, és a tésztából egy kis darab csirkével, még el is tudtam vinni ebédet másnap.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr781249126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása