Dalit

Pásztortarhonya

2009. szeptember 05. 15:08 - Dalit

Tegnap, még éppen az eső elött, illetve mémi csöpögés közepette, még gyorsan csináltunk egy bográcsolást.

Kedves szomszédom ajánlotta a pásztortarhonyát, amit az igazat megvallva még soha nem főztem, de az már biztos, hogy még fogok. Nagyon, nagyon remélem, lesz még most ősszel is olyan idő még, hogy újra megfőzzük a kertben, mert egyszerű, gyors, és isteni.

50 dkg tarhonya
25 dkg szalonna kb.
70 dkg krumpli
egy szál kolbász
2 nagy fej hagyma
2 ek pirospaprika

A szalonnát beledobtam a bográcsba, és kiolvasztottam a zsírját, a hagymát megpirítottam, rádobtam a tarhonyát, azt is megpergeltem, beledobtam a kolbászt, hogy az is kiadjon egy kis zsírt, meghintettem paprikával. Felöntöttem vízzel, beledobtam a kockára vágott krumplit is.

Annyi vízet tettem rá, hogy éppen ellepje, és hagytam főni még kb. fél órát, míg a tarhonya meg nem főtt, és a vízet fel nem szívta.

Isteni, egyszerű étel.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr951361794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizzencs 2009.09.07. 10:38:27

A szalonnát mikor kell beletenni? Rá a hagymára, még a tarhonya előtt?
süti beállítások módosítása