Dalit

Beszámolóféle a diétámról

2009. október 18. 19:53 - Dalit

 Most vagyok túl az első két héten, amiben az első szintet tartottam. Kivétel két nap csodálatos Erdőbénye volt, ahol azt ettem, amit kaptam, jóféle birkapörköltet,és hozzá egy egész szelet kenyeret is, meg jócskán finom borokat is. De hálistennek ez a diéta megenged némi kilengést, ha utána kompenzálunk.

Megpróbálom visszaidézni a heti menüket.

Minden nap természetesen már nem fog eszembe jutni.

Sűlt mozarella salátával 
Ez többször is volt a héten, illetve, ha nagyon éhes voltam, akkor is a mozarella, salátával segített ki.

Csirketagine egy szelet Wasa kenyérrel.
Csak csirkemellel, és kevés fehérborral készítettem.

Citromos pangasius halfilé fokhagymás spenóton sütve.
A páromnak krumplival

Natur csirkemell salátával

Dubarry csirke diétásan

Ratatouille

Hamburger salátával

Kelbimbó majdnem momofuku módra:) egy vékony szelet sovány sertéskarajjal

Tonhalsaláta

Sült csirkeszárny szintén salátával

Ma már a második szinten lehetek, megengedhettem magamnak az árpagyöngyöt is, töltött paprikát készítettem, a magam módján, amiben nincs cukor.

Ma este még főzök egy székelykáposztát, sovány hússal,és kivételesen zsír nélkül, de szerintem azért az ehető kategória lesz. 

Egyszóval, olyan nagyon nem szenvedek. Az igaz, hogy jobban odafigyelek, és még magamhoz képest is sokszor főzök.

 

Szólj hozzá!
Címkék: locsifecsi

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr621458555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása