Dalit

canelloni

2010. április 06. 17:47 - Dalit

 

Az egyik hiperszuperben jött velem szemben egy doboz canelloni. Igazából még soha nem ettem, vagy készítettem, de megkívántam. Aztán jött megint a Goodfood.
Meg a lányom és én spenótimádatunk. Ráadásul már a piacon is volt friss spenót. A hűtőben meg egy kis maradék túró. A többi már adta magát.
 
 

Töltelék

20 dkg spenót megpucolva, és kissé felvágva
20 dkg túró
15 dkg sajt
csipet reszelt szerecsendió
200g száraz canelloni csövek
1 golyó mozzarella, szeletelve
 

Paradicsommártás

1 evőkanál olívaolaj
3 gerezd fokhagyma , apróra vágva
csipet kristálycukor
1 evőkanál vörös borecet
1 teáskanál szárított oregánó
2 doboz darabolt paradicsom
 
Először a paradicsommártást készítem el. Egy evőkanál olajat felforrósítok egy serpenyőben, megpárolom a fokhagymát, majd hozzáadom a cukrot, sót, ecetet, oregánót, végül a paradicsomot Kb. 20 percig főzöm, amíg sűrű mártás nem lesz.
 
A spenótot egy lábasban kevés vajon megpárolom, majd összekeverem a túró és a parmezán sajt keverékével, sóval, borssal, szerecsendióval fűszerezem.
Egy négyszögletes jénait kiolajozok. A canelloni csöveket megtöltöm a spenótos túróval. Lefektetem egymás mellé, ha szükséges, egymás felé is.
 
Leöntöm a paradicsom-mártással. A tetejére vékonyra szelt mozzarellát rakok.
180 fokos sütőben 25 percig sütöm, majd hagyom állni 5 percig tálalás előtt.
Húúú, ez nagyon jó.

 

Szólj hozzá!
Címkék: olasz spenót vega

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr741875329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása