Dalit

Sztrapacska

2010. augusztus 24. 10:33 - Dalit

Még mindig egy kicsit Erdőbénye. Hoztunk magunkkal kb. 20 dkg isteni finom juhtúrót. Rájöttem, hogy valamiért ezt a nagyon egyszerű ételt még nem is raktam fel a blogomra, pedig nagyon szeretem. Főleg enni, kevésbé készíteni, de ha a krumplipucolást és reszelést megcsinálja az ember, akkor már semmiség.

 

70 dkg krumpli
1 tojás
Annyi finomliszt amennyitől kellemes nokedlitészta állaga lesz.
20 dkg szalonna
15 dkg juhtúró

A krumplit a reszelő kisebb fokán lereszeltem, beleütöttem 1 tojást, és annyi liszttel, amennyitől éppen nokedliállaga lett, összekevertem.

A szalonnát kockákra vágtam és kisütöttem.

A tésztát nokedliszaggatóval forró vízbe szagattam kifőztem. Egy serpenyőbe kevés szalonnazsírba tettem, összekevertem a juhtúróval, és a tetejét megszórtam a kisütött szalonnakockákkal.

Szerintem ehhez az ételhez sört kell inni, leginkább pilzenit, most megelégedtem a Heinekennel is, mert az volt otthon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr662240401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása