Dalit

Túrós-márványsajtos csirkemell

2010. szeptember 06. 09:56 - Dalit

 

Egy egyszerű vacsora, abból, amit találtam a hűtőben. De nagyon jó lett.

Egy csirkemell
30 dkg túró
márványsajt
1 dl tejföl
1 db póréhagyma
pár szelet bacon, vagy húsos szalonna.
kevés olaj
 

A csirkemellet vékonyabb szeletekre vágtam, sóztam, borsoztam. A túrót összekevertem a tejföllel, és annyi márványsajttal, hogy pont kellemes íze legyen.
Kevés olajban elősütöttem a csirkemelleket, és egy kiolajozott jénaiba fektettem. A maradék olajban lassú tűzön kicsit megpároltam a szeletekre vágott póráhagymát, és rászórtam a csirkemellre, majd az egészet bekentem a túróval, majd ráraktam pár szalonnaszeletet. A sütőben kb. 20 perc alatt piros-barnára sült.

 

Szólj hozzá!
Címkék: csirke túró

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr942262556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása