Dalit

Őszi Segítsüti - Palócprovence mákvirágai

2010. szeptember 17. 18:09 - Dalit

Mint ahogy mindenhol, így nálam is olvashattátok, ma indult az őszi Segítsüti. Új bloggerekkel új célokért. MI öregek, most csak licitálhatunk és drukkolhatunk az újaknak.

Ma 27 új, fiatal, gasztroanya tette fel a süteményét a megmérettetésre. A süteményekre most is a segítsüti oldalon lehet licitálni, Kikiáltási ár 1.000.- Ft. De már most, amikor írom ezt a bejegyzést, 307.000 Ft-nál tart összesen.
Vajon hol lesz a vége? Én biztos vagyok, hogy most még a tavaszi akciót is túl fogják szárnyalni a licitálók, és segítők.
Mi régiek, mindannyian választottunk egy új gasztroanyát, akit különösen ajánlunk a figyelmetekbe. Az én választottam Palócprovence, akinek oldalát már nagyon régen, nagyon nagy örömmel olvasom. Már a blog címe is gyönyörű, ahogy börzsöny-beli kis faluját elnevezte. A Börzsöny az én gyerekkorom egyik meghatározó helyszíne is volt.
És mintha tudta volna, hogy én fogom ajánlani, egy számomra nagyon kedvenc mákos kekszet, vagyis mákvirágokat sütött.
 
 
Gyönyörű, nem?
 
 
Már látom, hogy hamarosan ki kell nekem is próbálnom ezt.
 
2 komment
Címkék: segítsüti

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr652303843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

palócprovence 2010.09.18. 10:55:52

Dalit, köszönöm a kedves szavakat! :)) Bízom benne, hogy méltók leszünk elődeinkhez az őszi Segítsütin!
süti beállítások módosítása