Dalit

Spenótos lepény

2011. január 05. 11:33 - Dalit

A Goodfood oldalán az egyik kedvenc részem az un. storecupboards receptek.

Mi mindent lehet abból csinálni, amit az ember a spejzban, hűtőben talál. Ez most egy tipikusan ilyen étel volt, amit a hűtóben találtunk szilveszteri elutazás után,  és valami egészen zseniális dolog lett belőle.

  • Egy csomag tante fanny élesztős leveles tészta (tökéletes)
  • egy csomag leveles spenót
  • 250 gr túró
  • egy marék parmezán, vagyis maradék sajtok lereszelve
  • 2 kanál kevés vaj
  • egy-két gerezd fokhagyma

Egy serpenyőben felforrósítottam a vajat, és megpirítottam az apróra vágott foghagymát benne, rádobtam a fagyasztott spenótot, lefedtem, és hagytam felolvadni, és megpárolódni. A végén sóztam, borsoztam, és beleöntöttem a túrót is, összeforraltam.

A leveles tésztát kivajazott formába simítottam, a kilógó részeket levágtam, és csikokra vágtam. A tészta alját egy villával megszurkáltam, beleöntöttem a túrós spenótot, rászórtunk sajtot, és a maradék tésztacsíkokkal lefedtük.

25 percig sütöttük 170 fokon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr532562176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása