Dalit

4. születésnap

2011. május 27. 10:20 - Dalit

Ha nem olvasom dr. pepper bejegyzését, eszembe sem jut. Így meg csak elfelejtettem tegnap publikálni.:)

De pont most négy éve tettem fel az első receptemet.

Az az igazság, hogy nagyon szeretem. Szeretek vele néha dicsekedni. Szeretem, hogy milyen jó ismeretségek, barátságok születtek miatta.

Szeretem, hogy a blogom miatt kerültem Erdőbényére, ami nagy szerelem lett.

Szeretem, hogy amikor keresek a google-n egy receptet, és néha a sajátom jön szembe, amit már szinte elfelejtettem.:)

Ez az év úgy tünik, nagy mérföldkő az életemben. Sok minden változott, sok minden történt velem. De az biztos, hogy most úgy érzem, minden ami történik, valahova vezet, visz, van valami cél, amit már látok is, ha még nem is teljesen élesen.

Talán ennek a célnak az egyik megközelítése, hogy most először, a szakmám, hivatásom, ami a HR, képzések, tréningek, és a hobbim, szenvedélyem úgy tünik összekötődik.

Júniusban lesz egy outdoor konferencia, amire eredetileg segítőnek jelentkeztem, de az első beszélgetések után rájöttünk, hogy egy teljes programot tudok adni. Először csak egy szokásos, sokak által csinált, egyszerű csapatépítő főzőkurzusra gondoltam, de ahogy elkezdtem rajta gondolkozni, egyre inkább éreztem, hogy ebből mennyivel többet lehet kihozni.

Hiszen a főzés egy nagyon komplex, sokrétű folyamat, amihez erőforrások, eszközök, kreativitás, szervezés, stb. stb. szükséges. A legjobb lehetőség, hogy ezeket a valóságban, egy valódi, organikus programban megmutassuk.

Most lesz az első próba, vagy demo tréningem, nagyon drukkolok, de nagyon bízok is benne, hogy jól sikerül, és majd tudok ebből még profitálni.

 

Szólj hozzá!
Címkék: locsifecsi

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr562914200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása