Dalit

Kuszkusz mascarponés grill zöldségekkel.

2011. május 30. 10:30 - Dalit

A kuszkusz az egyik kedvenc gyors munkahelyi ebédem. Akár este 9-kor is össze tudom dobni 15 perc alatt, és másnap délre pont zseniálisan összeérik.
Ez a változat még ezen belül is zseniális, bár ez már 40 percet is igénybe vesz.
 
·         1 piros kaliforniai paprika
·         1 kisebb cukkini
·         1 gerezd fokhagyma
·         1 ek olívaolaj
·         1 csipet cukor
·         2 paradicsom
·         kevés chili
·         harissa
·         Fél bögre kuszkusz
·         Fél doboz csicseriborsó
·         2-3 evőkanál mascarpone
·         petrezselyem
 
1.      Előmelegítettem a sütőt 180 fokra. A paprika csíkokra vágtam, a cukkinit félbe majd hosszú csíkokra. Egy tepsit kiolajoztam, beleraktam a zöldségeket, a felapított fokhagymát, megspricceltem olívaolajjal, cukorral, mellé dobtam egy rozmaring és kakukkfűszálat.20 percig sütöttem, majd hozzáadtam a felszeletelt paradicsomot, és chilit. Még 15-20 percig sütöttem a végén grillezve.
2.      Egy tálba beleöntöttem a kuszkuszt, a csicseriborsót és felöntöttem ugyanannyi forró vízzel, sóztam, borsóztam, és harissával fűszereztem. Hagytam állni, majd egy villával megkevertem.
3.      A megsült zöldségeket összekevertem a mascarponével. A tényérban a kuszkusz tetejére helyeztem a zöldségeket, megszórtam apróra vágott petrezselyemmel, és Giuseppe zseniális szicilíai olívaolajával meglocsoltam.
 
Ebből a mennyiségből nagyjából 2 nagy tányér lett. Goodfood receptből.
 
Egy adag kb: 371 kalória, protein 11g, szénhidrát 51g,

 

Szólj hozzá!
Címkék: ch szegény

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr802936130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása