Dalit

Túros meggyes süti, avagy Quesada pasiega

2011. június 15. 15:20 - Dalit

Nahát, egy desszert. Ráadásul ezen a hétvégén kettő is volt. Az egyik a jól bevált meggyes clafoutis, a másik meg az általam nagyon szeretett marsbéli bolt receptje egy kis változtatással. Igazából a lányom csinálta először, aztán én megkóstoltam, és muszáj volt kipróbálnom.

  • 0,5 kg túró
  • 2 csomag natur ömlesztett sajt. (A legegyszerűbb olimpia)
  • 2 tojás
  • 2 citrom leve
  • 100 gcukor
  • 125g liszt tk
  • Egy nagy bögre kimagozott meggy
  • 1 jó kk fahéj

Sütőt előmelegítettem 180 fokra.

Robotgéppel símára kevertem a tészta hozzávalóit. egy kerek lapos jénait kivajaztam, és megszórtam fahéjjal. Beleöntöttem a masszát, a tetejére szórtam a meggyet. 50 percig sütöttem. Langyosan ettük. Izlés szerint meglehet szórni porcukorral, de nekem nem hiányzott. Viszont egy gombóc fagyit el tudnék hozzá képzelni.

 

Szólj hozzá!
Címkék: meggy túró

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr392983354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása