Dalit

Thai currys kukoricaleves

2011. július 26. 14:56 - Dalit

Tegnap megláttam ezt a kukoricalevest paszuly oldalán. Annyira megkívántam, hogy nagyon.

Költözés után vagyunk, úgyhogy ilyen hogy szumak pl., fogalmam sincs merre van, csirkemell nem volt otthon. így aztán megnéztem még egy csomó kukoricaleves receptet, közben megálmodtam, hogy én tulajdonképpen kókusztejjel szeretném, és találtam egy már fél éve vásárolt zöld currys üveget. Végül összedobtam valamit, ami pont olyan lett, mint amire vágytam, és pont erre a vacak nyárban tél időre való. Még egy kis koriander lett volna tökéletes bele, de ne legyünk telhetetlenek.

Ez kivételesen egy csak nekem, csak most leves lett.

  • ·         1 doboz kukoricakonzerv
  •      1 kisdoboz kókusztejkonzerv
  • ·         egy fél hagyma
  • ·         2 gerezd fokhagyma
  • ·         2 cm gyömbér
  • ·         1 bio leveskocka
  • ·         1 kis szem krumpli
  • ·         egy fél csokor petrezselyem
  • ·         1 kk zöld curry paszta (vigyázat, nagyon erős)
  • ·         egy kanál olaj

 

Az olajon megpároltam az apróra vágott hagymát, fokhagymát, gyömbért, felöntöttem egy liter vízzel, beledobtam a leveskockát, és a krumplit. Amikor a krumpli megfőtt, hozzáadtam a curryt, az apróra vágott petrezselyem felét, és forraltam rajta egyet.

A fele levest kiszedtem, lehetőleg az összes krumplival, leturmixoltam. visszaöntöttem a lábasba, beleraktam a kókusztejet, még egyet forraltam rajta, és rászórtam a maradék petrezselymet. Ha lett volna itthon, akkor korianderrel szórtam volna meg. Egyedül ettem vacsorára két tányérral, plusz vittem ebédre a munkahelyemre. Ez az adag más esetben két főre lenne jó.

Fénykép nem készült, pont olyan, mint az összes többi kukoricaleves.:)

 

Szólj hozzá!
Címkék: ázsiai kukorica

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr233100955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása