Dalit

Sóban sült csirkecomb coleslow-val - Dukan

2012. július 01. 11:51 - Dalit

Valamikor régesrégen nagy divat volt a sóban sütés, amit valamiért mára elfelejtettem, elhagytam.

De most az olajmentes diétában újra visszajött ez a remek ötlet. Ráadásul akármennyire diétázok, azért a párom mégiscsak enne néha valami normális ételt.   PV, vagyis protein + vegetable napra isteni egy diétás káposztasalátával.

  • 8 csirkefelsőcomb
  • só, bors
  • majoranna
  • mustár
  • fél kg só
  • egy csomag káposzta, sárgarépa salátata (Spar)
  • 3 újhagyma
  • egy tojássárgája
  • sovány jogjurt
  • édesítőszer
  • fehérbors
  • tárkony (opcionális)
  • citromlé

A csirkecombokat befűszereztem, bekentem kevés mustárral, rászórtam felaprított fokhagymát. Egy közepes tepsi alját beborítottam sóval. Ráhelyeztem a combokat, és 180 fokon egy óra alatt megsütöttem. A saját adagomról leszedem a bőrt.:(

A zöldségeket beraktam egy tálba, kipótoltam egy fél hagymával, és két brokkoliszárral, amit szintén juliennre vágtam. megsóztam

A joghurtot összekevertem a fűszerekkel, és hagytam egy órát állni. Remek ebéd és vacsora volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr324616324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása