Dalit

Csirkeraguleves Dukan módra

2013. január 21. 10:58 - Dalit

gezemice leves (1).jpg

Csak a szokásos csirkeragu vagy gezemiceleves, csak most a diétámhoz igazodva.

  • egy csirkeaprólék
  • 1 csomag leveszöldség
  • só, bors, petrezselyem, tárkony
  • 1 joghurt
  • 1 ek kukoricakeményítő
  • 1 ek vaj (ez valóban nem annyira diétás, de négy adagnál igazán nem sok jut egy főre)
  • 1 tojás
  • 1 ek olaj
  • 3-4 ek zabkorpa

Egy ek olajt megmelegítettem, majd a feldarabolt csirkét átpirítottam benne. Hozzádobtam a darabokra vágott zödlséget, azzal is összepirítottam. Felöntöttem két liter vízzel fűszereztem, és lassú tűzön főztem, amíg a hús megpuhult. Belefőztem a vajgaluskát, A joghurtot összekevertem a keményítővel, és behabartam vele a levest. 

A vajat felolvasztottam, egy tojással összekevertem, és annyi zabkorpát tettem hozzá, hogy lágy nokedlitésztát kapjak. Hagytam 15 percig állni, és kiskanállal a levesbe szagattam. Valójában semmi különbséget nem találtam a hagyományos vajgaluskám és eközött.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr515029333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása