Dalit

Túrós kókusztejes pannacotta - dukan

2013. szeptember 21. 18:11 - Dalit

Ilyet nem szoktam csinálni, de most beírom Chili és vanilia receptjét, mert egyrészt isteni lett, másrészt, annyira beleillett a diétámba.

Igazából kérdéses, hogy a kókusztej szabad vagy nem, de állítólag nagyon egészséges zsírok vannak benne, másrészt meg annyira vágytam, hogy a vendégeimnek valami különleges deszertet adjak.

  • 500 dkg sovány túró
  • 3 ek xilit
  • 3 kis doboz kókusztej
  • egy citrom héja
  • 1 zacskó hidegben oldódó zselatin

A túrót, xilitet, két doboz kókustejet alaposan összekevertem. Egy doboz kókusztejben elkevertem a zselatint, és hozzáadtam a túrós keverékhez. Belereszeltem a citromhéjat, és formákba kanalaztam.

Négy órát hagytam a hűtóben. Az igazság az, hogy több zselatin kellett volna, vagy jobb a melegeni való, mert nem jött ki a formákból, ezért kanállal ettük. De nagyon finom és könnyű édesség volt. Lehet gyümölccsel, lekvárral is enni. 

Szólj hozzá!
Címkék: dukan diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr195520737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása