Dalit

Dukan diéta újratöltve - Dukan kenyérpótlók sütőben

2013. október 05. 22:09 - Dalit

Újra beindítttam a diétámat. Nem azért mert nem volt elég a múltkori, bár négy kg visszajött, de mivel azóta rengeteg sportoltam, ennek nagy része izom. De újabb célokat tűztem ki magamnak, mind futásban, mind súlyban. Az új cél 55 kg. határidő, december 1.

A héten csak a sütőt tudtam használni, ezért a dukan kenyérpótlókat is át kellett alakítanom. Így ugyan lassabb elkészíteni, viszont szerintem finomabb.

palimuffin.jpg

Dukan palacsinta.

  • 1 tojás
  • 1,5 ek zabkorba
  • egy kanál zsírszegény joghurt
  • csipet élesztő

A tojást alaposan felverem, hozzáadom a zabkorpát, joghurtot, élesztőt, kézi habverővel könnyű tésztát keverek belőle.Hagyom egy kicsit állni.

Minimuffinsütő négy vagy hat formájába kanalazom, és 180 fokra előmelegített sütőben kb. 15-20 perc alatt megsütöm. 

atkinszsemle.jpg

Atkins féle zsemle

  •  3 (lehetőleg nagy) tojás, szétválasztva
  •  2-3 evőkanál sovány krémsajt

A tojásfehérjét nagyon keményre verem, a tojássárgáját elkeverem a krémsajttal, majd óvatosan egybevegyítem. Minimuffinformába kanalazom s 30 perc alatt megsütöm.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr465519929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása