Dalit

Magos sült

2013. december 29. 14:18 - Dalit

Vegasztrománia receptje az Angi jelenti című műsorban. Rögtön tudtam, hogy ez lesz a mi vega főételünk.

magossult.jpg

      • 10 dkg Mandula darált
      • 10 dkg pisztácia darált
      • 5 dkg szezámmag
      • 5 dkg lenmag
      • 5 dkg napraforgómag
      • 2-3 fokhagyma
      • kis hagyma
      • kis zeller
      • 1 alma
      • pár db gomba darált
      • 15 dkg sajt reszelt
      • 2 tojás
      • ½ citrom leve
      • sok petrezselyem, kakukkfű
      • só bors

Az összes hozzávalót összekeverem alaposan. Egy téglalap alakú tepsit kivajaztam, ráraktam a sütőpapírt azt is kivajaztam. Belesimítottam a tepsibe a magos keveréket, és 45 perc alatt 180 fokon megsütöttem.

Szólj hozzá!
Címkék: vega

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr865710097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása