Dalit

Lencsesaláta avokádóval

2014. január 16. 18:47 - Dalit

Gordon Ramsay műsorra kattintottam tegnap és épp ezt a salátát csinálta. Épp volt itthon egy avokádó, lencse szokott lenni, úgyhogy ma gyorsan összeraktam.

  • 25 dkg lencse (jó lett volna valami nem szétfővő fajta)
  • 1 avokádó
  • Fél kaliforniai paprika (ennyi volt:))
  • egy kisebb cukkini
  • olívaolaj
  • fél citrom leve
  • petrezselyem (snidling)
  • só, bors
  • bazsalikom
  • babérlevél

A lencsét megfőztem babérlevéllel, sóval.Közben kockára vágtam a cukkinit, a paprikát,  meglocsoltam olívaolajjal, sóztam , borsóztam, és forró sütőben megsütöttem. Egy kevés maradék konzervparadicsomot is mellédobtam a végén. A megfőtt lencsét leszűrtem. Meglocsoltam olívaolajjal. Összekevertem a sült zöldséggel, feldarabolt avokádóval, végül még izesítettem citromlével  és apróra vágott petrezselyemmel.

lencsesalata.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: lencse vega vegán

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr255761591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása