Dalit

Sütőben sült zabkorpás túrógombóc

2014. október 12. 21:30 - Dalit

TudatosanTeszem csoportomnak, akikkel együtt próbálunk némi súlyfölöslegtől megszabadulni.

Dolce Vita receptjét szerintem ma reggel  olvastam, és azonnal át kellett alakítanom zabkorpás változatba. Remélem, megbocsátja, hogy rögtön megosztom.

  • 500 g zsírszegény túró
  • 4 tojás
  • 1 citrom héja
  • 3,5 dl tejföl
  • édesítő
  • 12 dkg zabkorpa

Igazából nekem épp elfogyott a zabkorpa, egy kicsit vegyítettem búzadarával.

A túrót két tojás sárgájával, a zabkorpával, és a citrom héjával összekevertem alaposan. Egy órát állni hagytam, hogy a zabkorpa megduzzadjon. 

A sütőt 180 fokra felmelegítettem. Két tojás fehérjét habbá vertem, összekevertem a túróval. A másik két tojást édesítőszerrel és a tejföllel elkevertem. 

A zabkorpás túróból gombócokat formáztam, és egy kicsit kivajazott sütőtálba beleraktam. A tetejét megkentem a tojásos tejföllel, és egy fél óra alatt megsütöttem.

A képen kicsit égettnek tűnik, de nem olyan vészes. 

túrógombócsütve2.jpg

 

Szólj hozzá!
Címkék: diéta túró

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr476785235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása