Dalit

Rácponty

2015. július 05. 12:16 - dalitgasztroblog

Izraelből hazatérve egy jó magyar étel. Ami persze szerb.:) Nagyon nem távolodtam el a Mediterráneumtól.

racponytepsi2.jpg

  • 75 dkg pontyfilé
  • 15 dkg szalonna.
  • 2 db hagyma
  • fél kg krumpli
  • fél kg paradicsom
  • fél kg paprika
  • 1 nagy doboz tejföl
  • só, bors

A filéket alaposan besóztam, és állni hagytam egy órát. Közben a paradicsomokat forró vízbe raktam, majd hideg vízzel lehűtöttem, és leszedtem a héját. A krumplit meghámoztam vastag szeletekre vágtam, és megfőztem. A paprikát és a hagymát is felszeleteltem.
A szalonnát felszeleteltem, és a felét egy sütőbe is betehető nagy serpenyőben elősütöttem. Ráraktam a halat bőrös felével, és azt is elősütöttem, hogy ropogós legyen.
A halat kiszedtem a serpenyőből, és elkezdtem az összes hozzávalót rétegesen belehelyezni.
Alulra a krumpli, rá a paprika, hagyma, paradicsom, ismét paprika, hagyma, paradicsom, közben sóztam, borsoztam. Megkentem tejföllel, majd egész tetejére ráraktam a halszeleteket, amit szintén megkentem tejföllel.

Lefedtem, és 30 percig sütöttem, majd fedő nélkül még 30 percig.

racponty2.jpg

 

Szólj hozzá!
Címkék: ponty hal

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr327596822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása