Dalit

Csicseriborsó saláta

2020. június 29. 09:26 - Dalit

Ebben a hőségben valami hideg ételre vágytam.

Ráadásul éppen költözöm, és úgy döntöttem kiselejtezem a száz éves gasztro folyóirataimat. 

Összesen 3 receptet találtam, amit tényleg használnék, ez egy ősrégi Stahl magazinban volt. 

104811954_10157567237453526_8700644889840133690_o.jpg

Hozzávalók:

  • 1 csicseriborsó konzerv
  • 2 kaliforniai paprika apró kockákra vágva
  • 2 paradicsom apró kockákra vágva
  • 2 gerezd fokhagyma finomra vágva
  • 1 csokor petrezselyem finomra vágva
  • 1 citrom leve (vagy zöld citrom)
  • chilipaprika izlés szerint
  • 6 evőkanál olivaolaj
  • 1 tk római kömény
  • só bors

 

A csicseriborsót lecsöpögtetjük, majd összeeverjük az összes hozzávalóval. Lehútjük, kicsit állni hagyjuk, majd jól megeszzük. :)

Pitával lenne a legjobb, de én éppen megsütöttem az egyik régi kenyeremet, 20 százalék teljes kiörlésű liszttel, és azzal ettük.. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr9915973070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása