Dalit

Citromos csirke

2007. november 17. 19:44 - Dalit

Ez a recept egyszerűen a csirke krumpli egyik remek variánsa.
A lányomtól kaptam a receptet, aki állítólag Stahlnál olvasta.
Én speciel nem találtam meg.
Amitől egészen kitűnő lett, hogy friss fűszernövénnyel készült.
Amikor vágtam a friss rozmaringot és kakukkfűvet, valami egészen mennyei illat lengte be a konyhát.



Citromos csirkecomb

4 db csirkecomb
2 citrom
1-2 ek friss rozmaring
1-2 ek friss kakukkfű

bors
2 ek olívaolaj
2 ek olaj
4 krumpli

A csirkecombokat kettévágtam, megszórtam sóval, borssal, bőven a kakukkfúvel és rozmaringgal. Meglocsoltam az egyik citrom levével, a másik citromot nyolc részre vágtam.
Kiolajozott tepsibe tettem a combokat, mellé a citromgerezdeket.
Mellészórtam 4 kockára vágott krumplit, amit elötte rozmaringos, kakukkfűves olívaolajva meghempergettem.
170 fokon 1 óráig sűlt.
Nagyon jó, illatos, pikáns sült lett a végeredmény.

Mellé még az újra megsűtött dagasztásnélküli kenyér volt, ami most tökéletes lett.
Azt hiszem, ha naponta sütnék, nagyon nagy hátsót tudnék még én is növeszteni.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr8232377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása