Dalit

Második születésnap

2008. március 25. 13:49 - Dalit

Mint írtam a tavasz az nálunk a születésnapok sorozata.
Párom ráadásul jeles napon született, mindig mondtam neki, hogy miatta fellobogozzák az egész várost, sajnos mostanában szét is verik némiképp, de reméljük, jönnek még békésebb tavaszok.

Háát, ez egy eléggé el...tt, szülinapi ebéd lett, mivel ekkor tisztázódott véglegesen, hogy a vadonatúj sütőm nem működik igazán jól. Max. 160 fokra melegszik, de lehet, hogy még annyi sem.
Hál Istennek, mára már kijött a szerelő, és újra minden szép és jó.

40 fokhagymás csirke volt a rendelés, ami nem sikerült a legjobban, mivel a gyenge sütőben 2 és fél óra alatt nagyjából kiszáradni sikerült a csirkének.

Hozzá, szokásomhoz híven különböző köretek, többek között a sült cékla, amit imádok, és röpke másfél óra alatt sikerült is megsütnöm.


















6 db kisebb cékla
olivaolaj
kakukkfű

bors

A céklákat megmostam, alufóliába csomagoltam, és jó esetben háromnegyed óra alatt a sütőben puhára sütöttem. Na ez most módosult másfél órára.

Amikor kihült valamennyire, megpucoltam, darabokra vágtam, és egy tepsibe leraktam. Meglocsoltam olajjal, megszórtam friss kakukkfűvel, sóval, kevés borssal és megsütöttem.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr84384804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása