Dalit

Boros zöldséges csirke

2009. szeptember 01. 19:30 - Dalit

Ezt az ételt hírtelen felindulásból követtem el egy  hétköznap este a maradék kaják felhasználásával, de olyan lett, hogy bármikor ünnepi ételnek fogom felszolgálni.

Ami különleges volt benne, az az Ábrahám pince gazdáitól kapott fantasztikus 2001-es száraz szamorodni, ami egy elképesztően szép, intenzív bor, engem, remélem nem megsértve ezzel a borosgazdát, és a nálam hozzáértőbbeket, a sherry-re emlékeztetett. Ebből a csodálatos borból került az utolsó pohár az ételbe.

3 db csirkecomb félbevágva
1 vékony póréhagyma
3 vékony sárgarépa
1 fehérrépa
1 paprika
olívaolaj
3 szál kakukkfű
két szál rozmaring
bazsalikom
1 dl száraz szamorodni
 

Felforrósítottam az olajat, megpároltam benne a póréhagymát, karikára vágott sárgarépát. beledobtam a csirkecombokat átpirítottam. Hozzádobtam a paprikát.  Mikor már megpirultak, felöntöttem a borral, pár percig hagytam kiforrni, beledobtam a zöldfűszereket. majd fedő alatt egy kevés vízzel pároltam amíg meg nem puhult a hús.



 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr311349077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása