Dalit

Üvegtészta saláta

2010. március 23. 11:13 - Dalit

 

Ez az az étel, amivel pár éve ki lehetett volna kergetni a világból. Aztán csak egyszercsak eljött az a pont, amikor megkívántam. Vettem két csomat üvegtésztát, vagy rizstésztát, soha nem tudom, melyik melyik. Most a cérnametélt-szerű csomagot használtam fel. Mivel ez az étel is a lányomnak lett kitalálva elsősorban, ezért hús nélkül készült.
 
  • Egy csomag üvegtészta (vermicelli)
  • egy nagy sárgarépa
  • egy fél piros kalifornaiai paprika
  • 6-7 db bébi kukorica (konzerv
  • Mirelit kínai zöldség maradék (olyan 10 dkg körül)
  • Egy kocka mirelit spenót (Bonduelle, adagolt, leveles spenót)
  • 3 mogyoróhagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 3 cm gyömbér
  • fél tk mustármag, kardamom
 
Kevés olajat hevítettem, beledobtam az apróra vágott hagymát, fokhagymát, kicsit később gyömbért.
Rádobtam a mirelit zöldségeket, majd a vékony ferde szeletekre vágott sárgarépát, sóztam borzoztam, a mozsárban összetört fűszerekkel fűszereztem. Megöntöztem szójaszósszal. Mikor már egy kicsit megpárolódott, rádobtam a feldarabolt kukoricát, aztán paprikát, ezzel már csak pár percig sütöttem.
 
Közben egy tálban a tésztát leforráztam annyi vízzel, amennyi ellepi, és hagytam 10-15 percig állni.
A spenótot a mikróban felengedtem. A tésztáról leöntöttem a fölösleges vizet, összekevertem a pirított párolt zöldségekkel, a nyers spenóttal, megöntöztem még szójaszósszal, és szezámolajjal. Megszórtam szezámmaggal. Hidegen és langyosan is jó volt. Ez volt a másnapi munkahelyi ebédem is

 

Szólj hozzá!
Címkék: ázsiai

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr531858844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása