Dalit

Currys, kókusztejes karfiolkrémleves

2011. április 10. 19:37 - Dalit

 

Az ötlet Lilahangya brokkolilevesétől jött, de a piacon nem volt szép brokkoli, és rámtört a krémlevesvágy.
Kivételesen sima egyszerű magyaros hétvége lett volna egy marhapörkölttel, de persze muszáj volt valami különlegeset is főznöm mellé.
Hihetetlenül finom lett.
Ráadásul ez is szénhidrátszegény étel.
 
  • egy kis karfiol
  • egy fél póréhagyma
  • egy evőkanál vaj
  • 200 ml kókusztej
  • fél liter alaplé
  • 2 kk curry
  • 2 kardamom
 
A póréhagymát szeletekre vágtam, a vajon megpároltam. Felöntöttem az alaplével, beledobtam a rózsákra szedett karfiolt, és puhára főztem. Amikor puhára főtt, szétturmixoltam, sóztam, curryvel és a mozsárban összetört kardamommaggal izesítettem, összefőztem a kókusztejjel.
Petrezselyemmel és korianderrel tálaltam.
 

 

Szólj hozzá!
Címkék: karfiol alaplé

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr902815049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása