Dalit

Túróval töltött gomba

2011. november 19. 18:50 - Dalit

Mostanában gyakran itthon vagyok napközben. Ma nagyon nem volt kedvem elmenni még a sarki boltig sem, és valljuk be komoly hiányok vannak a háztartásban.Viszont valamit még is be kéne kapni ebédre.

Ilyenkor sikerül néha a legjobb dolgokat összedobni a hűtőben található maradékokból.

Kicsit olyan „Majd a Buday” stílusban nyomtam.

Tehát volt a dobozban volt.:

  • Egy doboz gomba 25 dgk
  • egy fél csomag túró 15 dkg
  • maradék sajt
  • vaj
  • snindling
  • csombor
  • só, bors
  • 1 tojás

 

A gombát megpucoltam. Lett 20 db gombafejem, a szára már elég vacak volt, úgyhogy eldobtam.

4 gombát apróra vágtam, vajon megpároltam egy kevés sóval, borssal, egy evőkanál apróra vágott snidlinggel, beletörtem a túrót, egy tojással, borsikafűvel.

A gombafejeket megtöltöttem a gombás túróval. Egy kiolajozott tepsibe ültettem, és a tetejére reszel sajtot raktam. 15 perc alatt megsütöttem, és nagyon finom lett.

Én egyszerűen egy szelet kenyérrel, és felvágott paradicsommal ettem, este majd főzök az embernek mellé egy kis rizst. Vagy nem:)

Szólj hozzá!
Címkék: gomba

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr263373141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása