Dalit

Smoothie

2013. június 18. 11:27 - Dalit

A smoothireról már jó ideje olvasgatok, de valahogy nem jutottam el a megvalósításig.
Most igazából a zöld turmixról olvastam, és kiderült, hogy ez az egyik legújabb csodaszer, amitől varázslatosan egészségesek, energikusak stb, stb, leszünk.

Miután most elég intenzíven ráálltam a futásra, és mozgásra, gondoltam, nem árt egy ilyen természetes dopping. Aztán a receptre keresve találtam egy csomó smoothie receptet. Gondoltam egyesítem a kettőt. Illetve, a zöld turmix eleve egy smoothie.
A lényeg, hogy egy turmix tej nélkül
Attól zöld, hogy a gyümölcs mellett valamilyen zöld levelet is tartalmaz.
Az én első turmixomban mángold és petrezselyem volt.

Itt gyüjtőm a recepteket, hogy miket csináltam már. Végül is szerintem a gazpacho is egy smoothie, ha nem teszünk bele kenyeret.

Ami az igazi döbbenet, hogy három napja iszom, és miután azt érték, hogy a kávé elött igyuk lehetőleg, egyszerűen elmaradt a kávé. Nálam, aki 30 éve nem tud felkelni kávé nélkül. Döbbenet.

Zöld turmix

1 marék mángold
1 fél csokor petrezselyem
1 bögre fagyasztott ribizli
kevés citromlé
két dl víz
2 pötty édesítő, de elég egy is.

Bele a turmixgépbe, 5 perc, és iható. Érdemes napközben is iszogatni.

Amateur Gourmat smoothieja,

ez egy kicsit csalás, mert van benne joghurt.

1 bögre fagyasztott ribizli
1 banán
1 narancs leve
1 aktívia joghurt
1 szem édesítő

Valljuk be, ez veszélyesen finom.

Répás banános

Egy közepes sárgarépa
Egy banán
Egy marék petrezselyem
2 dl narancslé

A sárgarépát lereszeltem, beraktam a turmixgépbe a többivel együtt és nagy fokozaton leturmixoltam. Ez egy sürűbb, erősebben zöldség izű ital lett. Nekem simán pótolta a reggelit is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr75366991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása