Dalit

Zelleres magos zöldbabsaláta

2014. január 03. 13:14 - Dalit

Eredetileg ez is Jamie Oliver receptjéből indult, de egy kicsit más lett.

zoldbabsali1w2.jpg

 

Hozzávalók

 

              • fél kg zöldbab
              • 1 marék szárzeller
              • egy marék tört mogyoró
              • gránátalmaszirup
              • baconszalonna
              • sherryecet

 

Most mirelit zöldbabból készítettem, de persze a hosszú zöld zöldbabból még csinosabb lenne.

Megfőztem a zöldbabot, vigyázva, hogy ne főjön szét, inkább kissé ress maradjon. 3 szál zellert szeletekre vágtam. 3 szelet baconszalonnát kockára vágtam, kisütöttem, rádobtam a mogyorót, kicsit összepirítottam.
A zöldbabot, zellert, szalonnás mogyorót összekevertem, meglocsoltam gránátalmasziruppal, és sherryecettel.

Köret, saláta, vagy akár főétel. Bacon nélkül természetesen teljesen vega.

 

Szólj hozzá!
Címkék: vega

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr645720157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása