Dalit

Spárgás zöldséges lasagne

2014. április 11. 16:02 - Dalit

Itt az első spárga a piacon, és nem tudtam ellenállni.

Vegyesen cottage cheese és magyar túróval. Még az egyéves unokánk is evett belőle.

  • Egy doboz lasagne
  • 1 csomag zöld spárga
  • 20 dkg zöldborsó
  • 2 sárgarépa
  • 1 zacskó tejszin
  • 25 dkg cottage cheese
  • 25 dkg túró
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 2 dl alaplé
  • 3 db szardella
  • 5 dkg parmezán
  • mozarella
  • só, bors
  • olívaolaj

A sütőt begyújtottam.

A sprágát megtisztítottam, a fás részét eltávolítottam, a rügyét külön tettem, a szárát másfél cm-es darabokra vágtam. A sárgarépát kb. másfél cm téglalapokra vágtam. 

Egy nagy serpenyőben olajat hevítettem, beledobtam 3 db szardellát, szétnyomtam, majd a darabokra vágott fokhagymát. Pár percig sütöttem, mielött még a fokhagyma megbarnult volna. Rádobtam a sárgarépát, 3 perc múlva a spárgát, és hagytam 5 percig párolódni. Beleszórtam a zöldborsót, sóztam, borsoztam, felöntöttem a tejszinnel, alapléval. Belekevertem a cottage cheeset.

Az egészet hagytam 5 percig főni. Egy tepsit kiolajoztam, belefektettem egy réteg lasagne lapot. Ráöntöttem a tejszines zöldség egyharmadát, megszórtam parmezánnal. Ráfektettem még egy réteg  lasagnelapot, és így folytattam. A tetejére szórtam a maradék túrót, parmezánt, rárakosgattam a mozarellaszeleteket, és 20 percig sütöttem kb. 200 fokon.

Eredetileg 2012 júniusi recept.

lasagne.JPG

Szólj hozzá!
Címkék: vega

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr276017303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása