Dalit

Szegény kis árva hűtőm (és kamrám)

2008. május 20. 16:25 - Dalit

Megirígyeltem a többiektől a hütőmutogatást, és hirtelen felindulásból én is lefényképeztem.
A látvány magáért és rólam, rólunk beszél. Nekem ez a hétvégi hűtőm, hétközben a párom birodalma, ami meg is látszik rajta. Mostanában még hétvégén is alig voltam, vagyok, meg rengeteg egyéb dolgom, piacra bevásárolni is alig jutottam el. Maradt a mélyhűtő felhasználás. Az is a végéhez közeledik, már az utolsó alaplevet használtam el, nem is tudom mi lesz velünk jövő héten, mikor szintén nem  nagyon lesz időm a konyhára.

Lerántom a leplet.


Meglehetősen üres, és ami  benne van, azt sem én eszem. Legfelül némi, tejszín, joghurt, sajt. citromlé végszükség esetére, de általában lime vagy citrom van itthon. 3 dl tej, ha netalántán palacsintát csinálnék, vagy kenyérsütéshez, különben nem vagyunk nagyfogyasztók. Hátul egy kis üvegben házi sós leveszöldségkeverék.
Alatta a csomagolt kolbász, májkrém, kockasajt Párom hétközbeni kajája. Időnként meg főz magának egy zacskós levest.:) Meg az ominózus kethup, nagy ellenségem, de hát mit tegyünk.
Alul a macskakaja mellett szintén tejszín, dán szalámi, tojás, citrom. Tényleg elárvult szegény.


Oldalsó részben legfelül 3 féle mustár, 2 ausztriából, egészen jók. Középen sok, sok fekete csoki, de jó sokáig elvannak, egy-egy kockát szoktunk enni. Alul egy döbbenetes olasz dobozos bor, nem mondom, hogy túl jó, de végül is rizottoba elmegy, narancslé, vodka, meg egy kis kubu, a lányom kedvence.

De úgy elszégyelltem magam a látványon, hogy nem bírtam ki, hogy ne fényképezzem le a speizt, abban azért látható, hogy éhen mégsem fogunk halni.:)

El sem fért a képen, mindenesere van néhány fajta liszt, meg lekvár még, tonhal, és paradicsomkonzervek, olasz tészták, és az alsó kis kupi a fűszerek helye.
Szólj hozzá!
Címkék: locsifecsi

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr37478777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása