Dalit

Paprikás csirke

2009. február 10. 12:00 - Dalit

Gondolom, ez mindenki számára egyértelmű. A legszokványosabb magyar étel.

De a krumplifőzelék sikerén felbuzdulva, úgy döntöttem beírom. Érdekes, hogy változik az ember ízlése az évek során. Nekem soha nem volt ez a kedvencem. Ha elém rakták, megettem, de magamtól soha nem főztem vagy rendeltem. Aztán a múlt héten egyszer csak délután rám tört, hogy de jó lenne egy paprikás csirke nokedlivel.

Pont ez a hétvége volt, hogy nem mentem piacra, csak egy nagy hipermarketbe, és mit látnak szemeim. Parasztcsirke aprólék direkt paprikáshoz csomagolva. szárnya, felsőcomb, hát.

Hozzávalók 2 személyre

Egy csirke apróléka, szárnya
egy hagyma
2 kanál libazsír (vagy ami van otthon.
őrölt paprika
majoranna
egy paradicsom és paprika (ha van)

A zsírt felforrósítom, az apróra vágott hagymát megpirítom rajta. Félrehúzom a tűzről, és beleszórok egy kanál őrölt paprikát. Elkeverem, majd belerakom a darabokra vágott csirkét. Kicsit összekeverem, hogy mindenhol befedje a szaft, majd kevés vízzel elkezdem főzni. Belerakom az egész paprikát és paradicsomot, amit a végén ki szoktam szedni belőle. Sózom, majorannázom. Mikor felforrt, felöntöm még vízzel, és lassú tűzön készre főzöm. 

Nokedlivel tálalom.

 

 

3 komment
Címkék: csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr97934138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lorien · http://lorien.blog.hu 2009.02.10. 18:21:29

Huhh, épp egy ilyenen gondolkozom már hetek óta én is :)))

Dalit · http://dalit.blog.hu/ 2009.02.10. 21:37:48

Én meg annyira örülök, hogy mikor ilyen ritkán írok, akkor régi kedvenc bloggereim rögtön köszöntenek.
süti beállítások módosítása