Dalit

Tudatosan(T)eszem spenótos túrós muffin

2015. április 07. 16:25 - dalitgasztroblog

zabpehelyliszttel

 Úgy látszik, az én spenótos túrós muffinom a könyvekhez kötődik. Tagja vagyok egy remek könyvklubnak, ahol minden hónapban egy könyvet, könyvről beszélünk. Természetesen az evés sem marad el a sok bölcs beszélgetések mellett. A Facebookos diétás csoportom hatására most liszt helyett darált zabpelyhet használtam, teljes sikerrel.

muffin2.jpg

  • 25 dkg fagyasztott leveles spenót
  • 20 dkg zabpehely ledarálva
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 kanál vaj
  • 6 dkg reszelt sajt )trappista és parmezán)
  • 25 dkg túró
  • 2,5 dl tej
  • 1 tojás
  • ½ csomag sütőpor
  • só, bors, szerecsendió 

A leveles spenótot kiolvasztottam, majd kinyomtam belőle a fölösleges levet. Egy kanál vajon, egy összetört fokhagyma társaságában egy kicsit összepároltam. Lereszeltem a sajtot.
Elővettem két tálat. Az egyikben összekevertem a lisztet, a reszelt sajtot, sütőport, szerecsendiót, borsot. A másikban a tejet, tojást, spenótot, túrót. Majd a száraz anyagokhoz adtam a tejes spenótos löttyöt, és könnyedén elkavartam. Megkóstoltam, hogy elég sós-e, és még tekertem bele egy kis sót.
Kivajazott muffin sütőben 25 percig sült.

 



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr137347268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása