Dalit

Lassan sült malac távirányítással.

2009. május 27. 08:04 - Dalit

 

A piacon megláttam egy gyönyörű bőrös malac dióját, amit muszáj volt hazahoznom.
A bőrét két centinként felvágtam, nem volt könnyű feladat, de végül is sikerült.
Fokhagymát, durva sót, egész borsot, köménymagot jól összetörtem egy mozsárban, és nagyon alaposan beledörzsöltem a vágásokba, meg körbe is, majd egy éjszakra eltettem a hűtőbe.
Másnap reggel elővettem, egy tepsibe két kanál zsírt raktam, 3 fej hagymát szeletekre vágva, majd ráhelyeztem a húst. Felöntöttem 2 dl sörrel, és beraktam 100 fokra a sütőbe.
Ezután elmentem a Múzeumok Majálisára csak egy-két órára barátokkal találkozni, meg szórakozni, a malacot emberem gondjaira bízva. Az egy-két órából jócskán több lett, közben néha rátelefonáltam, hogy locsolja meg, meg nézzen rá.
Este ötkor telefonos irányításomra lezárta a sütőt. Mikor 6 körül hazaértem, megnéztem, majd 10 percre rágrilleztem még.
Fantasztikus lett. Omlós, szafton, ropogós bőrrel.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr691140539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.05.27. 19:04:23

Szinte érzem, ahogy ropog a bőre. Csuda jól néz ki!
süti beállítások módosítása