Dalit

Tepsis csirkemáj

2010. április 10. 20:37 - Dalit

 Az eredeti receptet pulykamájjal lilahangyánál találtam. Eddig nem is jutott volna az eszembe májat a sütőben sütni. Pedig eléggé utálom, mikor szemembe robban a serpenyőből. Nagyon gyors vacsora lett belőle egy kivételesen nagyon nem főzős kedvű nap után.

  • 50 dkg csirkemáj
  • szójaszósz
  • narancslé
  • száraz szamorodni (Ábrahám pince)
  • póréhagyma
  • só, bors

A csirkemájakat kettébe-harmadába vágtam, és beleraktam egy tálba. Leöntöttem annyi szójaszósszal amennyi majdnem ellepte, kipótoltam narancslével, és borral.
Egy tepsi aljába olajat öntöttem, majd rá a szójás narancsos boros májat. Rászórtam egy fél póréhagymát vékonyra szeletelve, Kicsit sóztam, borsoztam, és kb. 25 percig sütöttem a sütőben. 

Egyszerűen kenyérrel ettük, fröccsöt ittunk hozzá.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr281910463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nanga (törölt) 2010.04.23. 18:33:03

Kérek új receptet, ezt már kétszer megcsináltam (és még többször is meg fogom) :)))
süti beállítások módosítása