Dalit

Citromos vajas csirke vörösbabbal

2013. február 16. 18:50 - Dalit

Amateur gourmatnél találtam ezt a receptet, és mostanában igen gyakran főztem. Egészen új ízeket hozott a sima sült csirkéhez.

A bab meg egy egészen meglepően jó köret ebben a formában.

      • két csirkecomb
      • só bors
      • olaj vaj
      • citrom
      • egy doboz vörösbab
      • két sárgarépa
      • egy negyed zeller
      • egy hagyma
      • 3 gerezd fokhagyma
      • 2 szardella (paszta)

 

A csirkecombokat sóztam borsóztam. Egy serpenyőben olajat forrósítottam, és átpirítottam benne a combok minden oldalát.

Forró sütőbe tettem, és kb. egy fél óra alatt megsütöttem.

Közben egy másik serpenyőben olívaolajon megpároltam először a hagymát, majd az apróra vágott répát, zellert. Beledobtam a szétnyomott fokhagymát, majd a szardellapasztát. Mikor nagyjából megpuhult, hozzádobtam a konzerv babot, és összefőztem.

 A csirkecombokat kivettem a serpenyőből, és a lepirult részéhez hozzádobtam 5 dkg vajat, és egy citromlevét. A szószt összefőztem, és ráöntöttem a csirkecombokra.

 

Szólj hozzá!
Címkék: csirke bab

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr125027961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása