Dalit

Trezorit bemutatkozás - brunch

2013. április 23. 22:29 - Dalit

A Trezorit egy nagyon izgalmas és érdekes start-up cég, amiben fiatal, zseniális szakemberek dolgoztak ki egy titkosított, fájlmegosztó megoldást. Ennél pontosabban én nem tudom megmagyarázni, de érdemes őket megnézni.

Olyannyira biztosak a szakértelmükben, hogy most 10 000 dollárt tettek arra, hogy senki sem tudja feltörni a rendszerüket.

Az ő sajtótájékoztatójukra csináltam egy késői reggeli korai ebédnek megfelelő kínálatot. Olyan falatokat kínáltam, amit egy kézben lehet fogyasztani, beszélgetések közben.

A fényképek Szilágyi Krisztinának köszönhetőek.


asztal_1.jpg

Túrós csiga

tortillatekercsek


          Húsos májas tortillatekercs

 

       -  Sonkás sajtkrémes tortillatekercs

Pár darab tortilla
• egy doboz krémsajt
• sonka
• bazsalikom
• petrezselyem
• jégsaláta
• uborka

A tortillára egy levél salátát teszek, rákenem a krémsajtot, majd a szeletelt sonkát, végül pár szelet uborkát. fóliára teszem, szorosan összetekerem, és egy éjszakára a hűtőbe rakom. Másnap 3 cm-es szeleteket vágok belőle fogpiszkálóval megtűzöm, és így kínálom.

Mediterrán húsgolyónyársak

    • 50 dkg darált marhahús
    • • egy csokor petrezselyem
    • • római kömény, koriander, fahéj, szegfűszeg, só, bors,
    • • 2 újhagyma nagyon apróra vágva
    • • 2 gerezd fokhagyma aprítva
    • • két kanál joghurt
    • • egy fél marék aszalt sárgabarack

A hozzávalókat összegyűrtem kisebb golyókat formáztam belőlük, ás minden golyó közepébe egy darabka sárgabarackot nyomtam. Kevés olajon megsütöttem. Minden golyóra egy fél mozarellagolyót és egy fél koktél paradicsomot tűztem.

husgolyoasztal.jpg

Tzatziki

    • • joghurt (ha lehet görög, zsíros joghurt
    • • egy uborka
    • • só,
    • • fokhagyma (üzleti brunch esetén egy kis gerezd, máskor több)
    • • kapor

Az uborkát lereszelem, megsózom, és hagyom állni egy ideig. Kicsavarom belőle a nedvességet, és összekeverem a többi hozzávalóval. Most mártogatósként szolgált a húsgolyók mellé

Minibrownie

    • 15 dkg étcsokoládé
    • • 25 dkg vaj
    • • 20 dkg barna cukor
    • • 15 dkg liszt
    • • 2 kk sütőpor
    • • 5 dkg kakaó
    • • 3 nagy tojás
    • • 12 dkg citromos narancslekvár (vagy kandírozott gyömbér)

A sütőt előmelegítem 180 fokra. Egy kisebb tepsit kivajazok, kilisztezek.
Egy lábasban lassan összeolvasztom a csokoládét a vajjal. Egy tálban összekeverem a lisztet sütőport, kakaót, majd hozzáadom a tojásokat és az olvasztott vajas csokoládét, és a lekvárt, vagy gyömbért.
Beleöntöm a tepsibe, és 35-40 perc alatt megsütöm. Amikor kihült, 5-ször 5 cm-es kockákra vágom, és porcukorral megszórom.

Ananász mentával és paradicsom chutney-val

Egy friss ananászt, szeletekre vágtam, majd kockákra vágtam. Megszórtam mentával, és minden kockára egy kiskanál chutneyt tettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr715243794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása