Dalit

Narancsos boros csirkeszárny

2015. április 17. 11:39 - dalitgasztroblog

Még mindig a pészachi főző délután ötletéből. Egy egyszerű kis ötlet, és megemeli a szokásos csirkeszárnyakat.

csirkeszarny2.jpg

  • 2 dl narancslé
  • 1 dl száraz fehér bor
  • fél kg csirkeszárny
  • Só, bors
  • kakukkfű

 

A csirkeszárnyakat sóztam, és leöntöttem a narancs és a bor keverékével. Néhány órát állni hagytam, majd úgy ahogy van beraktam a sütőbe, és kb. 30 perc alatt megsütöttem. Kivettem a sütőből, leöntöttem róla a szaftot. A húst még egy kicsit megpirítottam. Közben a narancsos boros szaftot beforraltam, és ezzel kínáltam a csirkeszárnyakat.

Szólj hozzá!
Címkék: csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr927375580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása