Dalit

Gomba gombával

2007. július 04. 12:51 - Dalit

és fokhagymával...

Meg a már említett tócsnival, amit a Párom újrakért.
Ez már sajnos a búcsú Szigligettől, de jövőre ugyanitt.

Az étel tipikusan nyaralós étel, amikor azzal dolgozom, ami van.
Kaptam egy doboz gombát, és elkezdtem gondolkodni, hogy mi is legyen. Nem kívántam a szokásos gombapörköltöt vagy rántott gombát. A legtöbb receptem sütős, az meg itt nincs, meg petrezselyem sem, viszont  volt fokhagyma, ahogy már nálam szokásos, meg tejföl, meg krumpli.



Gomba gombamártással

egy doboz gomba
egy tejföl
3 gerezd fokhagyma
oregánó

bors
olaj
fetasajt (ez csak kisérlet volt, de nem sikerült)

A gombákat megpucoltam a szárakat és a kisebb darabokat apróra vágtam a mártáshoz.
A nagyobb kalapokat megsóztam, borsóztam.
A fokhagymát apróra vágtam és olajjal, citromlével, oregánóval összekevertem.
Egy lábasban olajban megpároltam az apró darabra vágott gombát, sóztam borsoztam, amikor kész volt, ráöntöttem a tejföl, és összeforraltam.
Az egész gombákat forró olajban kezdtem megsütni fedő alatt, amikor félig megpuhult beleraktam mindegyikbe tettem egy kis fokhagymát. Az igazat megvallva sok fokhagymát, de az túlzás volt, úgyhogy melegítésnél már kivettem belőle.
3 kalapba tettem fetát is, juhtúró helyett, de ez sem az igazi.
A sült gombák mellé a gombamártást, és tócsnit kináltam.
Állítólag finom lett. Nekem például izlett.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr98111492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása