Dalit

Egy egész év. Éljen a krumplifőzelék

2008. május 31. 22:34 - Dalit

Eltelt egy év. Vagyis még 4 nap.

Egy éve május 26-án kezdtem írni az oldalt.
Már hónapok óta gondoltam rá, hogy majd mit fogok ezen a napon főzni, alkotni, írni. De ember tervez, Isten végez. ( Meg a család, munkahely, és egyebek.)

Nem sok energiám jutott mostanában a blogra. Hétvégenként nagyon jókat főztem, de semmi újat vagy különlegességet.

A végén azt találtam ki, hogy az egyszerű nagyszerű, és megírom a május legjobb menüjét a zöldborsóleves, tojásos nokedli, saláta hármast. Mirella nem megírta előlem?:)

De nem baj, ez most csak egy jó elmélkedős, visszagondolós írás lesz, hogy milyen jó, hogy elkezdtem, és folytatom. Hogy hogyan változtatta meg a főzésemet, az ételről való gondolkozásomat az, hogy blogot írok és olvasok. Hogy alakult át, hogy nem használok műételeket, hogy mindig (na jó, majdnem mindig) van a fagyasztóban alaplé, hogy milyen jókat képzelődök arról, hogy miket fogok főzni, és írni róla.

Nem vagyok nagy komputerszakértő, nem tudtam normális statisztikákkal ellátni az oldalt, de azt tudom, hogy nekem jól eső érzés hogy naponta több mint 100 ember még akkor is rátalál az oldalra, mikor nincs is új poszt rajta.

Nem érem el, a "Nagyok", fűszeres eszter, lorien, beatbull, stb. sőt a nagy alapítók, chilie & vanillia, és nemisbéka szintjét, de nekem jó, hogy itt van ez az oldal, egy kis, de nagyon fontos része az életemnek.

Azért nem tudok ellenállni hogy egy két statisztikát én is megosszak, jöjjenek a legnépszerűbb receptjeim.

Sokáig vezetett a svédgomba, zsidótojás, székelykáposzta és tonhalsaláta.

De aztán jött, látott, és győzött a krumplifőzelék. A leggyakrabban keresett, és legtöbbet nézett posztom. Megint kiderül, hogy az egyszerűség a legsikeresebb.

És éljenek a hagyományok. Meg az evolúció, és változás.

 

6 komment
Címkék: locsifecsi

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr73497018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horasz · http://horasz.blog.hu 2008.05.31. 22:52:54

Gratula, meg sok sok szulinapot...:)

Ízbolygó · http://izbolygo.extra.hu 2008.05.31. 23:33:17

Éljen, éljen!
Boldog blogszülinapot kívánok!

gabojsza · http://gabojszakonyhaja.blogspot.com/ 2008.06.01. 09:20:37

BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT!
Az a legjobb az egészben, hogy "magadnak" írsz, de ezzel másoknak is örömet szerzel :-)
Még sok ilyen évet kívánok Neked és magunknak!

Mirelle · http://www.mirelle.hu 2008.06.01. 09:36:35

Isten és az éhes emberek éltessék sokáig a Blogodat! :)

lorien · http://lorien.blog.hu 2008.06.02. 09:07:45

Happy blogday!
Érdekes különben a statisztika, nálam például a gyümölcsleves a legfelkapottabb, a keresőszavak között szinte mindig ez a leggyakoribb :)
süti beállítások módosítása