Dalit

Csirkemell mustármártással

2009. április 03. 16:15 - Dalit

Ismét egy Good Food recept.

Igazából az egyik legszokványosabb receptem variációja, a tejszínes tejfölös csirke. Az egész főzés, rízzsel, zöldbabbal együtt kb. 20 perc volt.

Egy csirkemell
egy dl tejföl és egy dl tejszín (Creme fraiche helyett)
egy evőkanál magos mustár (ikea)
egy evőkanál estragon mustár (dijoni helyett:))
szárított tárkony
só, bors
 

A csirkemellet kisebb szeletekre vágtam. Olajban átsütöttem mindkét oldalát, majd kivettem egy tányérra. A serpenyőbe felforrósítottam a tejföl, tejszín keveréket, beletettem a kétféle mustárt, tárkonyt, összeforraltam. Visszaraktam a szeleteket, és kis lángon 10 percig főztem.

Közben megfőztem a rizst, és egy konzerv zöldbabot megpároltam vajon.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr591030674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása