Dalit

Diéta:( vagy :))

2009. október 13. 16:43 - Dalit

Engem is elért a gasztrobloggerek végzete. Ráálltam a mérlegre, és megpróbáltam felvenni néhány ruhámat, most hogy ideért az ősz. Nem volt nagyon jó élmény. Megállapítottam, hogy most már valamit tenni kell.

Ami azért meglepő, mert én nagyon nagyon nagy fogyókuraellenes vagyok. Látom, ahogy sok nő folyamatosan fogyózik és fogy. Így aztán nagyon nagyon meggondoltam, hogy mit és hogyan is kezdjek. Engem Béres Alexandra módszere győzött meg a leginkább. Egyszer már próbálkoztam is vele, akkor még kevesebb kg volt rajtam, de elég könnyedén és hosszú távon fogytam le 3 kg-t.

Én most nem fejteném ki részletesen a módszert, lényegében a glukémiás indexen alapul, vannak alacsony, közepes és magas súlykontroll indexű ételek, ebből kell gazdálkodni, az első 10-12 napban csak az alacsonyból, később már a közepes indexű ételekből is. Akit bővebben érdekel, annak ajánlom a honlapját. Nagyon jó mintaétrendjei is vannak, amiket én persze szokás szerint kicsit átalakítok.

Most azokat a recepteket rakosgatom majd fel, amiket ezekben a hetekben főzök és eszem, és majd az eredményről is beszámolok.

Most csinálom a 9. napja, és 2 kg-t fogytam, természetesen tudom, hogy az első két kg a legkönnyebb.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr831447770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.10.13. 19:12:24

Sok sikert kívánok hozzá! És számolj be időnként, hátha én is kedvet kapok :)

Dalit · http://dalit.blog.hu/ 2009.10.13. 20:33:13

Köszönöm:) és igyekszem.
süti beállítások módosítása