Dalit

Chili con carne Zuglóban

2010. június 07. 09:52 - Dalit

 

Az egész úgy kezdődött, hogy hazatelefonáltam S.-nek, hogy vegyen ki a mélyhűtőből egy csomag csirkecombot, hogy felolvadjon.
Aztán megkérdeztem kolleganőmtől, hogy mit gondol, mit kéne csinálnom, hogy két darab csirkecombból kettőnknek legyen vacsora és lehetőleg nekem még másnapra ebéd is.:)
A feladat lehetetlennek tűnt. Aztán hazamentem és körülnéztem a speizban és a hűtőben. Előző héten vettem egy csomag tortillát, abból jött az ötlet, legyen valami mexikói. „Természetesen” volt otthon paradicsom- bab- és kukoricakonzerv.
 
  • 2 csirkecomb
  • 1 doboz darabolt paradicsomkonzerv
  • 1 doboz babkonzerv
  • 1 doboz kukoricakonzerv
  • 4 tortillalap
  • egy hagyma
  • egy chili
  • só, bors
  • oregano
  • fahéj
  • paprika
  • köménymag
  • 2 gerezd fokhagyma
  • Kevés olaj
     
Kicsontoztam, lebőröztem a csirkecombokat, és kis kockákra vágtam. Előkészítettem a fűszereket. A mozsárban összetörtem a köménymagot a paprikával, majd a fokhagymagerezdekkel.  Olajon megpároltam a kockára vágott hagymát, rádobtam a húst, és fehéredésig kevergettem, ekkor sóztam, borsoztam, rászórtam az oregánót, a fűszerkeveréket. Hagytam még egy picit összesülni, majd ráöntöttem a paradicsomkonzervet. Hagytam egy ideig főni, majd beleöntöttem a babot, majd a kukoricát. A chili paprikát kimagoztam, apróra vágtam, és azzal készre főztem.
A tortillalapokat 15 másodpercig melegítettem a mikroban, majd szépen belecsomagoltam a chilit.
És láss csodát, tényleg elég volt kettőnknek vacsorára, a maradékot még bevittem a munkahelyemre, és még egy fiatal kollegámat is meg tudtam vele kínálni.

 

Szólj hozzá!
Címkék: csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr892061269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása