Dalit

Cékla-sárgarépa saláta és egy új robotgép

2010. december 04. 20:16 - Dalit

 Ez most nagy kedvencem, bármikor bele tudok kanalazni egyet. Színes, vidám, édes, fűszeres, téli, finom saláta. A lányomtól kaptam a receptet.

Pontos adagokat nem igazán tudok, ízlés szerint.

De először is el kell újságolnom, hogy van nekem új robotgépem. Nem egy Kitchan aid, de nekem most nagy boldogságot nyújtó Bosh klón a Lidl-től, aminek többek között remek szeletelő része is van. Feltéve, hogy az ember rájön, hogy szerelje össze. De megküzdöttünk vele.:)

Ilyesmi, csak tiszta fehér.

De jöjjön a saláta.

  • Fél kg sárgarépa
  • két cékla
  • két alma
  • egy dl olívaolaj
  • két kk magos mustár
  • két kk méz
  • só, bors
  • sherryecet

 

A szeletelő vékony részével lereszeltem a répát, céklát, almát, sóztam, hagytam egy kicsit állni, és összeállítottam a dresszinget. Az olajba belekanalaztam a mustárt, a mézet, sherryecetet, megkostóltam, majd összekevertem a salátával. Hagytam 10 percig állni, kostóltam, és még utánaizesítettem egy kevés sóval.

Szerintem hús mellé, de magában is tökéletes.

Arra vigyázni kell, hogy a répa és a cékla is  jó minőségű legyen, sajnos volt már olyan adag, amit ki kellett dobnom, mert a sárgarépa kesernyés volt.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr292493363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása